Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς Αθήνας

- Σας ακούμε κύριε μάρτυρα , τι γνωρίζετε για την υπόθεση;
- Εγώ, κύριε πρόεδρε, διατηρώ ένα δελτίο ειδήσεων εδώ πιο κάτω και πουλάω στον κόσμο εδώ και χρόνια ειδήσεις , είμαι δηλαδή γνωστό όνομα στην πιάτσα. Προμηθεύομαι χοντρικής από τον κατηγορούμενο και πουλάω στις καλύτερες τιμές της αγοράς.
- Και τι είδους ειδήσεις πουλάτε ;
- Τα πάντα, φτηνές, ψεύτικες, κατευθυνόμενες, προπαγάνδα, ο,τι θέλει ο πελάτης.
- Μάλιστα... και στη συγκεκριμένη περίπτωση τί συνέβη;
- Να, πήγα όπως κάθε φορά στον κατηγορούμενο και του λέω “έχεις τίποτα καλό αυτή τη βδομάδα, γιατί μου έχουν μείνει μόνο κάτι ρετάλια και τα δίνω όσο-όσο”, και μου λέει ο κατηγορούμενος “σου έχω πράμα πρώτης ποιότητας, ξανθό αγγελούδι που το κλέψανε οι γύφτοι και το γυρίζουνε στα φανάρια να ζητιανεύει”. Όπως καταλαβαίνετε κύριε πρόεδρε, επαγγελατίας είμαι, τέτοιες ευκαιρίες είναι σπάνιες στην αγορά, αγόρασα με τη μια εκατό κομμάτια, τα οποία έγιναν ανάρπαστα, ξεπούλησα μέσα σε μια μέρα.
- Μάλιστα... και μετά;
- Ε, όπως καταλαβαίνετε, πήγα την επόμενη και αγόρασα έξι παλέτες των τετρακοσίων, αγόρασα και οι γύφτοι κλέβουν παιδιά, έτσι γενικά, πήρα κάμποσα κομμάτια οι γύφτοι κλέβουν το κράτος – γι'αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, και μερικά παγκόσμια συγκίνηση για τον ξανθό άγγελο, τα εξόφλησα όλα μετρητά και άρχισα να πουλάω και εγώ στους πελάτες μου. Τις πρώτες μέρες, είναι αλήθεια, το προϊόν κινήθηκε πολύ καλά. Κανά πεντάρι μέρες μετά όμως, ήρθε ένας πελάτης αργά το απόγευμα στο μαγαζί κρατώντας το προϊόν, και άρχισε να διαμαρτύρεται οτι έξυσε το ξανθό αγγελούδι και έφυγε η μπογιά και από κάτω ήταν μαυριδερός φτωχοδιάολος, και άρχισε να φωνάζει “απατεώνες” και για να μη γίνει θέμα του γύρισα τα λεφτά του πίσω, αλλά όπως καταλαβαίνετε μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά. Ε, για να μη σας κουράζω, από την επόμενη μέρα δεν προλάβαινε να βγει ο ενας και έμπαινε ο άλλος, δυσαρεστημένοι πελάτες, όλοι ζητώντας να επιστρέψουν το προϊον, γιατί ήταν λέει μαϊμού, όπως το ξανθό αγγελούδι. Καταλαβαίνετε οτι έπαθα μεγάλη ζημιά. Και εκτός των άλλων, μου έχει μείνει απούλητο ένα τεράστιο στόκ, το οποίο βέβαια ο κατηγορούμενος αρνείται να πάρει πίσω, και όταν του ζητάω πίσω τα λεφτά μου, σφυράει κλέφτικα. Καταλάβατε κύριε πρόεδρε τι ζημιά έχω πάθει;
- Αρκετά. Η κυρία εισαγγελέας έχει ερώτηση;
- Ναι... πείτε μου κάτι κύριε μάρτυρα, βλέπω εδώ από τη δικογραφία οτι πρόσφατα πουλάγατε διάφορα αντιρατσιστικά προϊόντα...
- Ναι, είναι αλήθεια, δεν τράβηξε όμως πολύ και το γυρίσαμε πάλι στα ρατσιστικά, και εγώ και πολλοι άλλοι συνάδελφοι.
- Μάλιστα... το γεγονός οτι στύβετε τον πόνο, την εξαθλίωση και την τραγωδία και πουλάτε το χυμό τους προφασιζόμενοι οτι νοιάζεστε για τη λεμονόκουπα, την ώρα που την έχετε ήδη πετάξει στα σκουπίδια, σας επιτρέπει να κοιμάστε ήσυχος τα βράδυα;
- Συγγνώμη, δεν κατάλαβα...
- Να το πώ αλλιώς, τι θα απογίνει τώρα το “προϊόν” σας, σας νοιάζει καθόλου;
- Τι να με νοιάζει κυρία εισαγγελέα, εδώ σας λέω οτι μου πουλήσανε σκάρτο πράγμα, εγώ έχω ένα πρόσωπο στην πιάτσα, η εμπορική μου φήμη...
- Εντάξει, κατάλαβα, δεν έχω άλλη ερώτηση κύριε πρόεδρε.
- Καθίστε κύριε. Διακόπτουμε για δέκα λεπτά, τρία χοντρά και ένα παχύσαρκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου