Πως θα αξιοποιούνται και από ποιους όσα καταγράφουν οι κάμερες;
Επικαλούμενο την ασφάλεια το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Χανίων
θα τοποθετήσει σε διάφορα σημεία του Ενετικού λιμανιού και του λιμανιού της
Νέας Χώρας «επτά σταθερές και τέσσερις κινητές κάμερες σε
επιλεγμένα σημεία», και θα “προμηθευτεί και θα τοποθετήσει επτά
προβολείς υπερύθρων IRSM-V80.»
Η προμήθεια των καμερών σύμφωνα και με το Δημοτικό Λιμενικό
Ταμείο Χανίων γίνεται στο πλαίσιο «συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις :
1.Του Διεθνή Κώδικα περί Ασφάλειας Πλοίων & Λιμενικών
Εγκαταστάσεων (ISPS) International Ship and Port Facility Security του ν.
3622/2007 (Α’ 284)
2.Της συνθήκες Sehengen, του κανονισμού (ΕΚ) 725/2004, της
Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2005/65 για την βελτίωση της ασφάλειας των πλοίων, των
λιμενικών εγκαταστάσεων και των λιμένων από σκόπιμες παράνομες ενέργειες και
3.Των μελετών Σχεδίου Ασφάλειας Λιμενικών
Εγκαταστάσεων (Σ.Α.Λ.Ε) που έχουν εκπονηθεί με βάση τη μελέτη Αξιολόγησης
Λιμενικών Εγκαταστάσεων (Α.Λ.Ε.).
Αξίζει πάντως να σχολιασθεί η σπουδή των αρμοδίων του Δ.Λ.Τ.
Χανίων, προκείμενου να συμμορφωθούν «με τας υποδείξεις», του Διεθνή Κώδικα περί
Ασφάλειας Πλοίων & Λιμενικών Εγκαταστάσεων και των όσων προβλέπει η συνθήκη
Sehengen.
Σημειώνεται βέβαια , πως το Ενετικό Λιμάνι των Χανίων δεν
είναι ένα εμπορικό λιμάνι , πόσο δε μάλλον το λιμανάκι της Νέας Χώρας.
Εκτός και αν οι υπεύθυνοι του Δ.Λ.Τ Χανίων θεωρούν πως οι
συγκεκριμένες περιοχές χρήζουν αυξημένης παρακολούθησης εξαιτίας της αυξημένης
παραβατικότητας.
Επίσης οι αρμόδιοι θα πρέπει να ενημερώσουν τους Χανιώτες
και όχι μόνο, για τον τρόπο με τον οποίο θα αξιοποιούνται τα όσα καταγράφουν οι
συγκεκριμένες κάμερες και από ποιους.
Το έγγραφο του Δ.Λ.Τ. Χανίων για την προμήθεια των καμερών
παρακολούθησης αναφέρει τα παρακάτω:
“ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ για προμήθεια και τοποθέτηση καμερών
και λοιπού εξοπλισμού για την υλοποίηση του (ISPS) στη χερσαία λιμενική ζώνη
του Ενετικού λιμένα Χανίων
Το Δ.Λ.Τ.Χ. υποχρεούται να προμηθευτεί και να
τοποθετήσει στην χερσαία ζώνη του Ενετικού Λιμένα Χανίων, συστημάτων ασφαλείας
με στόχο τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις :
Του Διεθνή Κώδικα περί Ασφάλειας Πλοίων & Λιμενικών
Εγκαταστάσεων (ISPS) International Ship and Port Facility Security του ν.
3622/2007 (Α’ 284)
Της συνθήκες Sehengen, του κανονισμού (ΕΚ) 725/2004,
της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2005/65 για την βελτίωση της ασφάλειας των πλοίων, των
λιμενικών εγκαταστάσεων και των λιμένων από σκόπιμες παράνομες ενέργειες και
Των μελετών Σχεδίου Ασφάλειας Λιμενικών Εγκαταστάσεων
(Σ.Α.Λ.Ε) που έχουν εκπονηθεί με βάση τη μελέτη Αξιολόγησης Λιμενικών
Εγκαταστάσεων (Α.Λ.Ε.).
Όπως τοποθέτηση καμερών και άλλες ήσσονος σημασίας
παρεμβάσεις access point κλπ, με τις οποίες δεν τροποποιούνται ή αλλοιώνονται
τα υφιστάμενα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των λιμένων ή των λιμενικών
εγκαταστάσεων και δεν παρακωλύεται η λειτουργία τους
Για το λόγο αυτό το Δ.Λ.Τ.Χ. προτίθεται
Να προμηθευτεί και να τοποθετήσει επτά σταθερές και
τέσσερεις κινητές κάμερες σε επιλεγμένα σημεία όπως στο επισυναπτόμενο
σκαρίφημα.
Να προμηθευτεί και να τοποθετήσει επτά προβολείς
υπερύθρων IRSM-V80.
Οι εργασίες τοποθέτησης του παραπάνω εξοπλισμού βαρύνουν τον
προμηθευτή. Οι κάμερες θα τοποθετηθούν σε τέτοιο ύψος ώστε να διασφαλίζετε η
καλύτερη γωνία λήψης αφενός και αφετέρου να αποφευχθεί η οποιασδήποτε μορφή
δολιοφθοράς αυτών
Πηγή: http://www.zarpa.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου